افراد پراسترس مصرف مواد پروتئینی را در طول روز فراموش نکنند

مصرف مقدار کمی پروتئین در طول روز مانند پنیر، تخم مرغ ، مرغ و گوشت استرس و خستگی را رفع می کند. دکتر «مهناز میری» متخصص تغذیه در گفت وگو با ایسنا، با بیان این مطلب افزود: از آنجا که نوع تغذیه بر روی میزان قند خون، انرژی، خستگی و شادابی فرد نیز تاثیر بسیاری دارد توجه به آن می تواند در استرس نیز موثر واقع شود.دکتر «میری» افزود: مصرف غذاهای حاوی تریپتوفان همچون مغزهای گیاهی مانند پسته، بادام، فندق همچنین میوه هایی مانند موز، جوشانده های گیاهی و غلات کامل، دستگاه عصبی را تسکین می دهد.وی با اشاره به این که مواد پروتئینی خستگی فرد را رفع می کند، افزود: اگر جزو افراد پراسترس هستید روزانه از مقداری مواد پروتئینی در رژیم غذایی خود استفاده کنید.

/ 1 نظر / 2 بازدید
فرشته

سلام وب لاگ جالبی داری به وب لاگ منم سری بزن و در مورد قالب وب لاگم نظر بده اینو http://parssrop.persianblog.ir/ برام درست کرده